Klicni center lahko stranki veliko pomaga
Nekaj časa nazaj sem kupila nek izdelek, ki ga dejansko nisem znala uporabljati. Videla sem ga na spletu in enostavno sem mislila, da je to zelo dober izdelek, ki bo zelo enostaven za uporabo. Ko pa sem ta izdelek seveda prejela sem ugotovila, da temu ne bo tako. Izdelek se mi je še vedno zdel zelo uporaben, a hkrati nisem vedela, kako točno se uporablja. Šla sem na splet, kjer sem to tudi kupila in sem ugotovila, da imajo tudi klicni center, ki ti pri tem lahko pomaga. Klicni center je definitivno nekaj, kar še nikoli nisem klicala in nisem vedela, kaj točno pričakovati.
Poklicala sem tisto telefonsko številko in oglasila se mi je res prijazna gospa? Povedala sem ji, za kateri izdelek seveda gre in vprašala, sem jo tisto, kar nisem razumela gospa si je res zelo lepo vzela čas in me zelo dobro poslušala. Videlo se je, da se ji res ne mudi, jaz sem nekako pričakovala od nje, da se ji bo mudilo, saj verjamem, da dobi zelo veliko klicev na dan. Gospa je bila čisto drugačna, kot sem si jo predstavljala, saj si je res vzela čas in me poslušala in si zapisala čisto vsako vprašanje, ki sem ga imela zanjo. To sem vedela seveda tako, ker je na koncu res odgovorila na čisto vsako vprašanje. Vzela si je čas in mi res vse podrobno povedala in mi tudi nekako razložila, kako zadeva funkcionira. In tako sem lahko jaz končno usposobila ta izdelek.
Klicni center mi je v tej situaciji res veliko pomagal in bila sem zelo pozitivno presenečena. Nisem si mislila, da bi mi lahko klicni center tako lepo pomagal in pa seveda, da si lahko ljudje, ki delajo na klicnem centru, vzamejo toliko časa zate. Gospe sem se na koncu seveda zelo lepo zahvalila, ona pa mi je rekla, da jo lahko pokličem kadarkoli, če bom še karkoli potrebovala. Tako sva zaključi ne najin pogovor in jaz sem seveda prekinila zelo dobro voljo.